2010年6月1日星期二

我的工作

雖然我係一個讀language既人,但係我好鐘意用廣東話寫野。

只會係我最唔開心既時候用返白話文寫野。

希望呢一個blog 入面既野會係廣東話為主啦。

我都想自己keep住開心。

講返我份工,我既正職係補習天王助手,同平時既助教唔同,因為要走唔同既centre。Peak 既時候真係試過全日都見唔到太陽光,響centre入面由朝到晚不停play碟。真係人都癲。最慘既係,身為一個勤力既助手,再加上每班既進度係未必一樣,好多時同一堂聽足7次,精心計算既笑位都會笑唔出,但眼訓又唔訓得。所以都唔好話我地淨係識得播碟!!!

忍耐力要超強,因為一入行個人就會自然變左美國時間。做記者要有鐵腳、馬眼同神仙肚,而我地助教(其實天王都係...)都一樣要有!!!堂與堂之間好小會有break,因為課堂真係排得好緊湊!放工真係有時十一點幾先走得...雖然話返下晝4/5點,但仲有個上晝要prep materials!唔係補習邊有咁多書黎送呀!!

唔好以為暑假就好得閒呀! 7月就開summer course 喇,之前咪用黎整notes,同定下年既方向,仲有要知做緊D咩promotion,真係同明星差唔多...=___=

沒有留言:

發佈留言